marți, 6 ianuarie 2009

Neconventional

probabil cea mai mai buna oglinda e perceptia prietenilor si colegilor despre tine. din ce am auzit eu despre mine : nebun (eu inca prefer sa cred ca am o gandire neconventionala dar poate ma insel, mai nou am evoluat la indragostit, nu de alta da vremea de afara e buna numai pentru stat in casa si facut copii), nesimtit pe alocuri, imatur (prefer comportament neconventional), nu sunt sanatos (adevarul e ca ma cam supara o sinuzita si o intindere musculara dar nu stiu exact daca la asta se refereau :D ), invechit in unele conceptii (prefer "de inalta moralitate" :D ), neserios (la asta nu prea am ce sa comentez), put ca un furnal cand fumez mult (iarasi nu am ce sa comentez ca asta o simt si eu) etc
probabil am si parti bune dar ca sa nu sune a lauda nu o sa le pun :P
PS: daca de la vodafone am primit mesaj de sarbatori cu la mult ani, de la orange in noapte de 31.12 spre 1.01, adica de revelion, am primit mesaj la ora 00.30 in care imi era atrasa atentia ca imi expira creditul in 5 zile si ca trebuie sa reincarc.
PS2: acuma ninge si-n B.
PS3: angajez consilier de imagine (ca sa imi construiesc si eu o imagine de om matur si rigid :)) ).
PS4: la PS3 am sunat ca andreea marin-banica dupa ce a nascut si se cam luase proportii.
PS5: cam multe PS, nu?

Un comentariu:

Tom spunea...

ps3 merge, ca oricum vroiam sa mi-l iau cu samsungu la full hd sa ma joc