luni, 19 ianuarie 2009

Evo

din fire sunt mai conservator dar adevarul e ca nici englez nu sunt. urat cand te comporti ca-n secolul 19 si nu-ti dai seama sau cand iti dai, constati ca ai compromis absolut tot. pentru Dumnezeu societatea s-a mai schimbat. e urat cand te crezi omul fara de care pamantul nu se mai invarte si esti omul care e in pauza toata ziua pentru ca ti-a iesit o basicuta in talpa. cred ca mai urat este sa-ti asumi un rol de mesia pentru altii care nu au nevoie sau nu vor salvare si sa-ti fabrici griji care nu ar trebui sa existe (asta si eu o mai fac dar imi revin relativ repede dar nu fac din ele un epitaf care sa fie pus pe statuia mea ce trebuie amplasata in centrul bucurestiului dupa moartea mea). asumarea de responsabilitati face parte din maturizare dar trebuie sa avem grija sa nu ne maturizam urat. cand devii cap de familie si incepi sau ai grija de cineva care se presupune ca trebuie sa ai din dragoste sau pentru ca astea sunt rigorile societatii sau ca o regula generala de bun simt, sa te vaiti ce greu iti e si cum nimeni nu intelege prin ce treci, iti spun eu ca altii la varsta ta sau chiar mai mici aveau probleme mult mai grave si nu se mai vaitau constant (evident cate un catharsis emotional este chiar benefic pentru a te purifica de trairile refulate) ci aveau o viziune mai orientata "pe problema" si cautau solutii.
PS: vorba unui coleg floricica, floricica dar e cam cactus. este clar ca nu mai am scapare

Niciun comentariu: