duminică, 23 noiembrie 2008

Tombola Gaudeamus

tombola, mare tombola mare. asta tot anunta un nene pe la targul de carte la care am revenit si astazi pentru a-mi mai lua cate ceva. premiul 1 era o dacia sandero, premiul 2 un laptop si premiul 3 un mp3 player de 8GB.
se face extragere si castiga un mp3 player o doamna Ana Cucu ( parca ) la care nenea de la microfon : "haide doamna ana sa-ti vedem cucul". la premiul 2 nimic spectaculos, dar vine premiul 1 unde "crainicul", probabil uita unde se afla si are impresia ca e la mare pe scena cu vacanta mare : "premiul 1, un sandero "tunat" cu cristale swarovski, un sandero in care se poate face mult sex." moment in care toata atentia s-a indreptat asupra lui.
acuma sunt si eu curios ce a fost in capul omului asta? a vrut sa aiba parte de cele 15 minute de celebritate? a crezut ca la targul de carte vine publicul de la vacanta mare sau cafe deko? doar el stie...

2 comentarii:

Tom spunea...

bai, imbatranim cam repede. nu ne mai convine nimic, suntem fitosi, snobi. doi bosorogi

Cristi spunea...

bai asta asa e. eu prefer sa cred ca se prosteste lumea in jurul meu si raman eu singurul destept
:))