miercuri, 25 martie 2009

Revedere...

azi la metrou am reintalnit pe cineva drag mie : satanistul. cum arata? pai evident ca dupa razboi, putea a bodega ieftina si a "trotil". cu trotilul am zis ca ala din fata mea miroase, dar l-am depasit si mirosul inca persista ( ca-n reclama la fixativ :))) numai ca acolo e vorba de coafura ). astea bune si frumoase dar avea o problema cu toata lumea : ala ce se uita asa, eu ce p%$a lui dau cu pumnu' ( si i-am explicat ca am dat o palma pe spate ca nu m-a vazut ), alea de pe peron sunt niste pitipoance proaste etc. dupa care incepe sa ma asasineze pe mine si pe inca un prieten ( Z ) cu ce don juan e el si cum e "spaima iadului cu motorul" . cand ziceam si noi ca mai avem un pic si scapam, ce sa vezi? il apuca pisarea si umbla descheiat la pantaloni sa-si aleaga locul . la insistentele noastre a reusit sa ajunga acasa.
PS(offtopic): am ajuns la concluzia ca am niste traume cu urmatoarele expresii : "super", "macar pe noi" si "nu, nu e" ...

Niciun comentariu: